081106

Goddag.. Lite update från Götet kanske?

Tåget hit igår var drygt. Som vanligt! Dock satt jag och kolla på Mamma mia på laptopen. Och tanten bredvid mig kollade också, och utbrast i garv några ggr. En aning kul! Erbjöd mig faktiskt att hon skulle få låna min ena hörlur, men det ville hon inte för hon skulle ändå av snart. Men så snäll jag är.
Sezzy & Analis mötte upp mig på centralen när tåget kom in, som dessutom var försenat 8 minuter. Gick och käkade efter det, eller jag käkade en fiskburgare på mc donalds som inte ens var god :S Jävla göteborgare som inte kan laga god mat.
Satt och snackade ett tag sen åkte analis hem och vi med.
Glenn, sezzys styvpappa har även köpt min samsung telefon. Det tackar jag för.
Annars igår gjorde vi inget speciellt. tog de lugnt och så.

Idag har vi inte heller gjort något, då sezzy har blivit sjuker. inte alls kul. innebär ju att vi inte kan göra något. Och jag förstår henne, har precis varit sjuk och usch det är inte alls kul. Var dock nere på 421 idag, något köpcentrum. Handlade 2 skit cool tröjor på cubus. ska lägga in bilder sen, eller när jag kommer hem. får se!

Imorgon blir det IDOL på tv. Ska försöka dra ner mig sezzy till 4gott affären i morgon. En stoooor godisaffär. Så vi kan sitta och gotta oss till IDOL =)

Ska kanske åka hem på söndag istället. Eftersom det är farsdag. Så skulle min syster komma och äta middag hos oss. och vill gärna vara med då. Så får se om jag hittar någon Sista minuten resa hem.


Måste även påpeka att jag sitter vid min laptop nu. Sezzy är smart! Hon kom på att jag kunde ta internet sladden som är i datorn i gästrummet, och sätta den i min dator. Och voila :D Dock är det lite trist. jag & sezzy sitter i olika rum :S haha. Jippie liksom. Plus att jag får sitta på en hård jävla pall för sladden är inte så lång =P haha!


Puss & kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!