081109

Borta bra, men hemma bäst !
Så sant som det är sagt..

Är iallafall hemma nu. Vaknde runt 10, gick & duschade & gjorde vid mig. & packade det sista.
Sen åt jag frukost med Nicole. Sezzys lillasyster. Sen blev det sminkning o.s.v. Sen spelade vi Monopol för att tiden skulle gå. Sen tog jag bussen ner till Centralen 12:30, var framme 13:00.
Gick och köpte mig en Chai Latte på Espresso house. Jag älskar det! Så sjukt gott.
Sen var det att besöka en toalett, en jävla kö var där också. Vidare ut mot tåget som skulle avgå 13:40.
Kom in på tåget redan strax efter halv, så då var direkt upp med laptopen & startade en dokumentär om Alcatraz, fängelset i San Francisco. Måste bara påpeka att fängelse fascinerar (stavning?) mig sjukt mkt. Hade gjort väldigt mycket för att besöka Alcatraz.
Iaf, back till min tågresa. Efter ett tag så startade jag Mamma Mia filmen. Hade en liten kinesflicka framför mig på tåget. Hon kan väl ha varit en 10-11 år kanske. Skit söt. Annars var det bara vi två där vi satt i 4-sitsen.
Rätt skönt, så kunde man bre ut sig lite också! :D
Sen kom vi till Falkenberg. Så tar en gubbe MIN resväska, som ligger där uppe där man lägger väskorna. Först reagera jag inte, men sen gjorde jag. Jag tänkte bara, va fan? var är min väska.
Sen såg jag gubben ha den, så gick jag fram till han precis innan han skulle gå av, och jag bara " ursäkta, det där är min väska " .. Haha, han bara, oj förlåt så himla mycket. Hans fru hade tagit hans väska utan att han såg det, så han tog min =P. Ren tur att jag såg det. Annars hade min väska varit i Falkenberg. Haha! Förvirrad.

Satt kvar på tåget till Landskrona. Tur kom det ingen kontrollant. Hade fått böta då förmodligen!
Morfar hämtade mig på tågstationen 16:20. Var hemma strax efter halv fem. Skönt att vara hemma.
Sova i sin egen säng & definitvit att inte ligga och trängas! :D haha.


Så nu ikväll blir det bara tv & slappandes. & imorgon blir det till Eslöv och träffa Christopher!
& tisdag+torsdag kväll blir det jobb.
Jippie?


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!