081112

Hola ^^


Har fått dille på Kizz - Heavens on fire .. Sjukt bra är den! Och jag lyssnar nonstop på den!
Är riktigt avundsjuk på att pappa & mikael var och såg dom. Och att jag aldrig bokade biljett. AAAHH! Skjut mig?

Inte skrivit sen i söndags såg jag.
Så. Vad har hänt sen dess? Absolut ingenting i princip.

I måndags åkte jag till Eslöv till Christopher. Nervös nervös nervös!!!
Men det gick jättebra iaf. Kollade på The Mist. & en annan film som jag glömt namnet på.
Skulle tagit bussen hem 22:27 från Eslöv. Men han frågade så snällt om jag inte ville sova över där, så det gjorde jag! :)
Sen kollade vi på något som hette typ Scare tactis eller något. Skit kul. Haha!
Gick in och la oss i sängen vid 23 typ. då han började jobba 5:30. Dock kunde jag inte somna. Det gick verkligen inte! Under hela natten sov jag väl max 1 timme. Om ens det. Sen ringde klockan 4:45. Jippie.
På med kläderna och gå mot bussen redan 5:00. Tyckte lite synd om Christopher. Det tar cirka 2 minuter att gå till hans jobb från där han bor, och han gick också kl 5 som jag bara för att följa mig den lilla biten. Så han var på jobb cirka 25 min för tidigt. Tyckte det var lite snällt :) En puss, och sen var det hejdå!
& jag traskade vidare mot bussen i regnet.
Så förvånansvärt många människor ute :S Va fan, kl 5 på morgonen? Vad gör folket uppe då?
Aja, tog bussen 5:25 hem mot Asmundtorp. En arbetskollega hoppade på bussen i Marieholm. Hon skulle jobba, och jag skulle hem och sova!! mohaha. :D

Sov till kvart över tio typ. Upp, duscha & göra vid sig. Sen bussen till Landskrona 12:10 & till ungdomsmottagningen.
Jävla kärring rent ut sagt. Det är INTE normalt. No way! Inte en chans i livet.
Ska dit om 1 månad på återbesök. Får se vad hon säger då.

Sen träffade jag Anna. Bjöd på fika på Maddes. Sen tog jag bussen hem 14:30. Hem, käkade middag. Sen bussen in till Landskrona igen 16:10, för jag skulle jobba. Började 16:45 istället för 15:45. Skönt.
Gick hyffsat snabbt på jobb. Aning tråkigt bara. Längtar som fan tills jag slutar där. Faktiskt!

Och idag hämtade jag maja på skolan 13:00. Sen vidare till Landskrona med 13:10 bussen.
Träffade mamma på Jysk. Sen skulle mamma iväg och lämna blod, så vi joinade. Sen blev det en runda ner till stan också. Mamma & Maja skulle klippa sig. Och det blev faktiskt snyggt. Iaf majas. Mamma klippte sig kort, som vanligt.
& jag klippte mig inte alls.. Inte lönt, blir aldrig nöjd ändå! =P Hehe!

Sen hämtade morfar mig efter han hade slutat jobba. Följde med mormor & morfar och handlade på maxi.
Sen blev det middag hos dom. Brunsås,potatis,ärtor & lingon.. MUMS! & till efterrätt blev det en lussebulle :)

& nu sitter jag här och har snart skrivkramp eller något. Ska jobba i morgon kväll också.
BLÄ!

Ska försöka träffa Christopher till helgen också! :) I hope so.



Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!