081114

Hola ^^


Har ingen ork att skriva egentligen, men kan inte svika alla mina läsare.
Jobbade igår kväll. Helt ok. Var själv på våningen en stund då A satt VAK hos en vårdtagare. VAK innebär att en människa håller på att dö, och där måste sitta folk hela tiden. Så det fick A göra ett tag. Sen satt chefen där medans vi la alla andra vårdtagare.
Dom frågade även igårkväll om jag ville jobba idag mellan 7-13.  Egentligen inte, men visst.
Totalt onödigt. Den ända nytta jag gjorde var att jag var i badet mellan 7:15-9:45. Annars gjorde jag i princip ingenting. Sprang runder efter mamma lite & var inne hos tanten som håller på att dö.Fixade mellanmålet idag med AnnCharlotte också. Sen dukade vi till lunchen. Blää!!
Sen var det bussen hem 13:30. Däckade på soffan när jag kom hem, och vaknade när mamma & dom andra kom hem vid 16.

Nu sitter jag och väntar på att IDOL ska börja igen. Hoppas verkligen att Johan åker ut.
Åhh!! Jävla snorunge, kan för fan inte ens sjunga.
Låter som en rostig brödrost eller något. Usch! Ut med fanskapet!

Nu ska jag spela lite spel på MSN med Jenni.



Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!