081120

Hejhej alla ^^


Vad ska man skriva för att fånga ert intresse egentligen?
Börjar med att skriva vad som hänt dom senaste dagarna iaf.

Skulle egentligen till Christopher i tisdags. Men han var tvungen att åka till akuten med sin dotter.
Så det blev inget. & det blev inget kaffe med Emma heller, eftersom hon skulle åka till malmö för att träffa en pojk ;)
Så jag satt hemma och gjorde absolut ingenting istället. Jag spelade bara Super Mario på 8bitars nintendo! :D Skiiiit skoj.

Igår åkte jag till Helsingborg. Träffade Jonna på knutan. Handlade en chai latte, sen tog vi bussen upp till henne. Gick inom Ica MAXI först och handlade fika & julmust. Som jag bjöd på! :) Hem till henne & fikade med hennes mamma.
Sen skulle vi välja en film vi skulle se. Det blev Scream 3. Och alla som känner mig vet att jag är livrädd för den masken. Verkligen hatar den. Fy fan! Men iaf, vi såg den. Och skrek till gjorde vi också. Men det vart kul! :)
Sen bjöd dom mig på middag. Vilket blev stekt fisk & potatismos. Det var riktigt gott! :D
Efter det gick vi ner på gården och träffade Tommy. Stod och snackade lite och sen pös vi upp till Jonna igen innan vi frös ihjäl för det var sjukt kallt. Brr!
Kollade lite i skolkataloger och hade allmänt trevligt. Sen hämtade Patrik mig vid 20 tiden, och körde mig hem. Det tackar jag för. Betalt fick han också! 160:- svenska riksdaler.
Vilket inte alls kändes bra, för jag är dö fattig nu. Fy fan!

Satt och prata med Emma i telefonen hela kvällen igår också. 3 timmar. Egentligen har vi inget att prata om, men ändå blir det 3 timmar. Lyckat.
Sen när båda hade lagt oss, så ringer hon mig igen.. haha! & då pratade vi i 30 min till ^^ Att vi orkar ens :D Speciellt Emma som skulle upp och jobba idag. Stackare! :D

Idag blir det hem till Christopher när han slutat jobba. Om det inte blir något förhinder idag, som det brukar bli ^^
Jag hoppas ju inte på det iaf. Skulle egentligen till Helsingborg idag först på dagen och träffa Anders, en kill kompis som jag itne träffat på typ 1 ½ år.Men jag inser att jag har verkligen inte pengar till det.
Räcker med att jag ska åka till Eslöv. Så får träffa Anders nästa vecka när lönen kommer! :)


Nu blir det lite blogg läsande sen duschen!




Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!