081123

Godkväll.


Helgen som gått, har spenderats inomhus i princip hela tiden.
Fredagen bestod av ostbågar,julmust & IDOl på tvn. Och självklart röstade jag på Robin, typ 7 ggr. & Självklart fick han stanna en vecka till. Fan vad jag blev glad. Jubla som fan!!
Blev helt tårögd när han sjöng Sting - Fields of gold ^^ Så sjukt vackert! Jag hoppas som fan på att han vinner hela skiten.

Lördags. Inget speciellt hände under dagen. Städade undan lite & degade fram till 19:45 då jag mötte Emma vid bussen. Satt och snacka skit & datanörda oss. Vi har ändå inte setts på över 1 ½ månad. SKANDAL!
Sen titta vi på Mamma mia & drack julmust. Dock blev det inte så jättemycket tittande på filmen, då vi satt och snacka rätt mycket & satt och dumma oss med våra mobiler. Skicka sms & hade superduperskoj! :D
Efter filmen blev det datan igen. Emma satt & höll på som fan med en kille från malmö. Ska inte nämna VAD som hände. Men fy fan vad kul vi hade ^^
Sen när vi skulle lägga oss så startade jag Sällskapsresan, en film jag bara kan se med Emma. Haha! Jag somnade rätt så snabbt, och emma la och smsa till strax efter 4 tydligen.
Någon idiot ringde även mig kl 3? Om det var DU, så var snäll och berätta vad du ville :D

Vaknade 10:40 typ. Startade en film tills IDOL-reprisen började. Kollade på den, och då vaknade Emma också.
Fixade frulle o.s.v..Duschade & gjorde vid mig.

Sen kastade jag ut Emma så hon tog bussen hem 17:45 :D

& sen dess har jag suttit här och varit jätte deppig.
Usch. Vilken känsla det är. Sitter och gråter för ingenting, sitter och tänker på saker jag vet att jag blir ledsen över.
Allmänt deppig med andra ord. That sucks.


Nu blir det snart film & sängen för mig.
Så, vad händer imorgon? Ännu en dag där man sitter i sin ensamhet tills morsan börjar gapa & skrika på en?
Probably ^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!