081129

Helt jävla underbart. Det kan inte bli bättre!!!
Johan fucking Palm åkte ut ur IDOL igår, fy fan vad bra! Jag var så sjukt nervös alltså.
Ska berätta lite vad som hände igår!

Ställde klockan på 10:30. Rätt in i duschen & göra vid sig o.s.v..
Tog bussen 13:10 till Landskrona, och sen byta jag buss där till Helsingborgsbussen.
Mötte upp Jonna i Helsingborg, gick vidare till Martin Shop. Köpte en dildo till min syster. Skit snygg är den. Nästan bud på att behålla den själv. Haha! Sen gick vi in på Espresso house där jag köpte en Chai latte & Jonna köpte en varm choklad.
Sen pös vi vidare till bussen upp till Jonna. Hem till henne & lagade middag. Pasta med kyckling-svamp sås typ. Det var så sjukt gott så jag vet inte vad jag ska säga. Riktigt jävla gott. Ska verkligen göra det hemma. Helt utsökt var det.
Jonna, du kan verkligen laga mat & du SKA bli min personliga kock när jag flyttar till USA! ;)
Sen gick vi till MAXI. Handlade godis & dricka. Pratade även med en gubbe i kön. Haha, riktigt härlig gubbe.
När vi varit på MAXI träffade vi Tommy ett tag. trevligt trevligt. Samtalsämnena ska vi inte nämna här. Men många skratt blev det! :) haha.
Sen kollade vi på film., The happening. Halv bra. Skit dåligt slut iallafall. Usch!

Klockan blev 20:00 och det var dags för IDOL! Och självklart var Robin bäst. Och alice var också bra.
Och det var suuuuuperbra att Johan åkte ut.
Den jävla bruden som skrek som fan när johan böjde sig ner och titta på henne är ju PINSAM! Snacka om att skämma ut sig för livet och för hela svenska folket. Herregud. Pinsamt!!!

Och Carola är ju inte mycket bättre. Jävla jesustönt.Urk!

Iaf. sen tog jag bussen 23:01 från Jonna och ner till Knutan. Sen tåget 23:33 till Billeberga där morfar hämtade mig. Hem, satte mig vid datorn en stund sen blev det sängen med Pirates of the carribean "Dead mans chest" på tvn. Somnade efter 1 timme ungefär.

Drömde skit konstiga drömmar. Flera stycken t.o.m.. Aja, skit i det.


Idag blir det kanske hem till Niklas. Ska verkligen bli kul att träffa han.




Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!