081004

Yey, Sabaton i torsdags var superkul! Sjukt bra! Dock hade jag 7 st feta högtalare framför mig. Vilket har resulterat i att jag har sjukt ont i öronen fortfarande! Det brusar & piper som fan. Hoppas det slutar snart, pallar inte ha de så mer.
Gör duktigt ont. AJ! Men kul var det iaf. & den ena gitarristen i förbandet H.E.A.T var så sjuuuuuuuuuuukt jävla läcker! Ska lägga upp bild på han ;)
Träffade även Mattias, som vi träffade på Lordi konserten då Sabaton var förband. Så det vart kul! :D


Igår var det dags för Laserdome i Helsingborg. Sjukt kul!
Träffade Swepa,Matilda & Hampus 1 timme innan och käkade. Det var väl ingen höjdare direkt, men det gick ner iaf.
Spelade sen 1 timme. Om jag inte minns fel så blev vi väl 12-13 st? Kul som fan. Fast jag råkade springa in i något typ ett spik så fick ett sår på armen. Men det dör jag inte av.
Var meningen att jag skulle dra hem till min syster efter laserdome, men eftersom hon är sjuk vill jag inte riskera att själv bli det. Så jag satte mig på tåget 20:33 till Billeberga!

Idag ska jag umgås med Alexandra. Som vi inte har gjort sen? ja , längesen är det iaf. Flera månader! Så det ska bli kul :D
Ska in till Landskrona nu med 12:10 bussen. Måste ha nya leggings då mina har spruckit i låren har jag märkt. Kanske också får hem en ny kjol, vilket inte hade skadat.  Sen vad vi ska göra mer idag har jag inte en susning iaf.



Alltså jag är fett trött på min morsa. Sen i onsdags har vi bara bråkat som FAN! Varje gång vi har öppnat våra munnar blir det bara bråk av det hela. är så jävla trött på henne!
Nu vill jag bara börja plugga så jag kan flytta. Ska bli så jävla skönt att slippa hennes jävla tjat om ALLT.
Snart blir det väl så pass mycket bråk att hon slänger ut mig. Förvånar mig inte!

Jävla häxa!







Gitarristen i H.E.A.T

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!