081010

Idag är det dags för jobb igen.  Ska bli skoj. Träffa dom gamla!
Ska dessutom vara på våningen jag var under hela sommaren, så det ska bli skit skoj. Har inte varit där alls sen semestervikariatet tog slut.
Dom flesta jag har frågat tror att chefen sparkar mig om jag inte tar ut medusan. Eller hon kommer be mig göra det, och eftersom jag vägrar, så lär hon väl typ sparka mig.
Förvånar mig inte. Tycker bara det är konstigt, jag fick ha den i ögonbrynet. Och den var t.o.m infekterad och varade. Och den är lättare för en vårdtagare att dra i än medusan.
Aja, får se vad hon säger när jag ska jobba på tisdag kväll igen!

& läppen är skit svullen fortfarande. Hoppas det lägger sig snart, ser ju inte riktigt klok ut :S


Hoppas något roligt händer i helgen. Är så sugen på att göra något. Ska förvisso kanske på bio imorgon kväll, men inget planerat än!

Nej, nu blir det dusch & så :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!