081011

Jobb igår var helt ok. Lite krångligt bara. Som jag sa igår, så har jag inte jobbat på den våningen sen somras, så det var lite nya saker o.s.v. Men jag kom ihåg allt och allt blev bra! :)
Efter jobb kom morfar och hämtade mig då mamma,mormor & louise var nere på kulturnatten.
Kom hem och satte mig vid datorn ett tag. Vid 22:00 tiden typ kom Tord och hämtade mig och vi körde till Helsingborg.
Dock inget folk ute typ, så vi körde en runda i stan och sen vidare mot Landskrona igen. & sen vidare mot Häljarp, stod och snacka med Emil ett tag. Sen bestämde sig Tord för att köra en runda till Lödde.. Så jag fick ju snällt följa med.
Har alltid sjukt kul med han. Helt underbar människa!


Kom hem strax efter tolv tror jag. Somnade runt 1:30 tiden. Vaknade av att morsan satte in alla grejs i bastun. För dom har bastat nu några dagar. Och smart som hon är så måste hon ju sätta in grejerna kl 10:00 på morgonen?
Det tackar jag för.


Idag blir det tatueringsmässan med Elisabeth. Ska snart åka in till Landskrona. Ska bjuda på käk idag också.
Ska se på han ödlemänniskan.. The lizardman. Ska bli riktigt kul faktiskt! :D Så kameran är laddad till max.
Ska bara komma på att packa ner den också! :D



Alltså, vad ska jag göra? Prata med mig?!
Vill inte ha det så här.
Aronsson » 2008-10-12 | 17:03:54
URL: http://kita.blogg.se/

Låter bra.

samma plan här =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!