081012

Godkväll alla läsare..

Gårdagen spenderades på tatueringsmässan med Elisabeth. Åkte in till Landskrona med 15:10 bussen. Sen vid 16:30 typ gick vi ner på Rhodos och käkade pizza som jag bjöd på. Och jag beställde bara en barnpizza, och orkade inte ens hela. Det är bra! Då får man inte lika mycket ångest sen :D
Sen körde vi mot Malmö. Men hamnade helt fel. Enligt vägbeskrivningen skulle vi köra mot Kalmar? Aja, elisabeth ringde sin far & fick vägbeskrivning & vi hittade rätt :D Good. Kostade 150:- svenska riksdaler för att komma in. Helt ok pris. Gick runt och kollade lite. & sen kollade vi på tävlingarna. Köpte även ett smycke till örat. 5mm tjockt. Skit snygg ring. Så nu ska jag bara töja örat liiiite till innan jag får in det.


Dagen idag har spenderats på järavallen med familjen,mormor&morfar, moster & alla barnen. Vi grillade och gick runt lite i skogen, jätte mysigt. Tills min kusin Simon & hans kompis Calle kom tillbaka och och Simon hade skurit sig i tummen med sin fick-kniv. Så mamma & jag tvätta det och plåstra om det. Sen säger Simon att han känner sig yr, och 2 sekunder senare typ så ligger han på marken & har svimmat. Han är som sin far, tåler inte att se blod. Jag bitch-slapa han lite så vaknade han! :D Haha.
 Kom hem strax efter 15:00, satte mig vid datorn 2 timmar typ, sen däcka jag i sängen med Sagan om Ringen på film. Vaknade vid halv sju, så gick ner och käkade kyckling-lasange då. Sen upp igen vid datorn.
Pratade lite födelsedagspresenter till mig med min syster. Hon sa att jag skulle få ett presentkort i en sexaffär, sen om hon menar det eller ej det återstår att se på lördag då det blir kalas :) Jag vill ha ett, så jag hoppas på det :D Har lite stuff att införskaffa mig där ;) haha!

Har varit ute en runda med Alexandra nu på kvällen också. Fått lite luft & få pratat av sig lite. Funderar på om jag ska ha någon liten fest den veckan jag är själv. Men bara något litet, så ska bara bjuda dom närmaste isåfall.
Mer info om det kommer :)


Nej, är lite seg i kroppen idag. Funderar på om jag ska kolla klart filmen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!