081013

Jag ger upp. Jag pallar inte mer. Jag har försökt.
Jag tänker fan inte gå till psykolog.
Du påstår att jag har problem? Med vad? Var snäll och förklara mina problem för mig.
Jag anser inte att jag har några iallafall.
Eller jo, jag anser att jag har ett problem. Och det är att lita på folk.

Jag har väldigt svårt att lita på folk.
Det finns 2 st i hela världen jag litar på till 100%. Det är Anna & Sezzy.
Det är mina två bästa vänner, och jag skulle kunna dö för dom.



Så du kan ju köra upp ditt jävla psykologsnack någonstans där inte solen skiner.
Screw you.
Du finns varken i mitt huvud eller i mina tankar längre.
Sutt » 2008-10-14 | 19:00:06

Tror dock att du pratar om mig, och mitt psykologsnack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!