081017

Goddag alla... Allt bra med er?


Kan börja med att uppdatera lite om gårdagen.
Jag & mamma körde till Kompetens Forum nere vid stadshuset. Pratade lite med dom om att börja plugga igen o.s.v. Ska på möte på Albins folkhögsskola nu på tisdag 10:30.
Känns skönt.

& igår blev det även jobb. Lite segt. En dam har kommit hem från sjukhuset. 99 år gammal & har västa dödsångest. Vill verkligen inte dö. Det är ett under att hon överlevde den stora hjärtinfarkten hon fick.
Men men.

Idag har jag bakat marängtårtorna tills i morgon då det är dags för släktkalas för Mig! :) 
Ska bli kul att se hela släkten igen, såå längesen.. Alla kommer utom farmor & farfar. Inte träffat dom på länge. Men då farfar är sängliggandes till 100% så vill inte farmor lämna honom själv. & jag förstår henne till tusen procent.
Usch nej, har lite dåligt samvete att jag inte hälsat på .. Så får ta och göra det nu någon dag!


Idag ska jag,christel (min storasyster),maja & pappa bowla i Helsingborg. Ska bli skoj.
Har bokat 20:00. Lite sent. Men christel sluta inte jobba förräns 18:00. & självklart ska JAG övningsköra. Så watch out! ;)


Nej, nu ska jag sminka mig!


Ha en trevlig kväll! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!