081019

Jaha, lite update om helgen kanske?

Fredags var jag och bowla med storasyster,lillasyster & pappa i Helsingborg. Det var skoj, men dock gick det otroligt fort.
Haha, jag tror inte det är dags för mig än att skaffa körkort. Usch vad dåligt det gick att köra till hbg..
Körde t.o.m nästan mot rött.. Det är som pappa säger, jag tänker på allt annat medans jag kör.

Igår var det dags för kalas för mig. Så under dagen städade jag & så. Sen la jag mig i sängen och kollade på Resident Evil.
Sen redan vid halv fem kom dom första gästerna för det var fotboll på tv, och tydligen bara vi som hade canal plus =P
Av min mormor,morfar,farmor,farfar & kusinerna fick jag pengar. Vilket alltid behövs.
& av min syster fick jag en bok som handlar typ om hur man dumpar en dejt, hur man har sex på trånga ställe och sånt.. haha! Jävligt intressant faktiskt. & sen fick jag en dildo som hon hade lovat. :P Dock funkade inte vibrationen, så min syster ska byta den på måndag.

Idag blir det nog att gå en runda på järavallen med mormor & morfar.
Eller så blir det en runda med Alexandra tror jag.. Ska fjäska lite för henne ;)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på reprisen av IDOL! :)



So long.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!