081020

Sitter hos min syster i helsingborg nu. Har fett tråkigt.
Har precis varit nere på Coop & handlat lite. Blev två små-baguetter, mjölk,mango, tidning & skånsk pepparkaka.
Var tvungen att prata med alexandra i telefon medans jag gick dit. Jävla turkställe det här.
Fan läskigt. Detta område är typ som malmös rosengård.
Usch.

Så nu ska jag sitta här och läsa min tidning & kolla på tv tills klockan blir typ 23 då jag får besök.
Jag har iaf alltid Morris (katten) att leka med om jag har tråkigt.. haha!

Imorgon när min syster kommer hem vid 13 tiden ska vi ner i stan och byta min dildo jag fick av henne.
Sen blir det väl hem & softa. Kanske gå en runda med alexandra.



Nej, ring om ni har tråkigt. För det lär jag ha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!