081021

Alltså fuck you all.
Kallar ni er vänner? Dra åt helvete.
Jag fyller år 1 gång om året, är det då för mycket begärt att ni ska komma på min 19-års fest då?
Tydligen. Jag bjöd cirka 20 st. Av dom 20 kunde 3 komma.
TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Jag ska komma ihåg detta, tro mig. Jag ska fan inte komma på era äckliga fester heller. Glöm det!

Dom flesta säger " jag pallar inte " eller " jag vill inte supa i helgen ".. FUCK YOU!
JAG FYLLER FÖR FAN ÅR! Är så jävla pissed of så du kan ikke ana.


& nej Jonna. Du behöver inte säga förlåt. Jag vet varför du inte kunde! Du hade iaf en anledning, vilket inga andra hade!

Alltså jag vill bara skrika ut min ilska. Är så fruktansvärt sur,arg,BESVIKEN & jävligt förbannad.
Fan ta er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!