081022

FUCK YEAH!!!
Har kommit in på folkhögsskolan ^^.. Riktigt nice. Eller hon jag prata med sa att om jag fyller i en ansökan nu & ger den till henne, så kommer jag garanterat in. Skit skönt.
Det tackar jag för.

Efter jag varit där, så gick jag och träffa Patrik en sväng, stod och snacka i 5 min typ innan han var tvungen att gå in och jobba igen.. & jag skulle ner till stan.
Handlade en foundation,ögonskugga,underkläder & hårfärg. Dock blev det fel, men skit i det.. ^^
Sen gick jag in på Riverside och pratade lite med dom. Dock får jag inte byta staven i medusan förräns om 2 månader typ. Fast funderar på att göra det ändå. Kan ju inte vara bra när den fastnar i tandköttet när jag äter :S Sen köpte jag även 2 piercing smycke till näsan..
Aja, sen var jag färdig cirka 11:26. Så jag tänkte, hinner jag med bussen hem nu halv, eller inte.. :S
Men det gjorde jag. & fick springa ^^

Sen när mamma kom hem från jobb strax efter 13 så körde vi till centersyd. Handlade mat inför nästa vecka!
& sen vidare in på själv center syd där vi gick in i några affärer innan vi mötte upp mormor,louise & barnen.
Gick i några affärer till, Fick med mig en BH,tröja,klämmor, piercing-smycke hem..

Käkade Mc Donalds där  ute också. Blev bara en fiskburgare för mig & en fanta. Pommes är fan duktigt äckligt & så jävla ÖRK! Smakar bara mjöl & ägg.


Aja, kom hem vid halv sex. Packa upp allt & sen ut en runda med Alexandra,
Så nu är jag hemma, och rätt trött & slö efter att ha varit igång sen 9 i morse vilket jag inte är van vid..


Har två val på lördag!
Antingen käka med ninja & alex & sen filmkväll hos mig, eller ut & festa med syrran & hennes polare i Helsingborg. Men måste isåfall åka hem 23:33 tåget.
Njäe, tror det blir filmkväll faktiskt. Inte alls sugen på festa nu. Äh, skit samma!
Får ta och festa med syrran när mamma & dom är hemma så jag slipper åka hem för hundens skull. Plus att jag kan sova hos syrran då :D


Nej,ska nog bränna ut lite filmer nu som jag laddat ner. Sen blir det att kolla någon av dom & kränga en macka!

Imorgon blir det jobb 15:45-21:00, med mamma faktiskt. Rätt skönt!



Adjö!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!