081022

Jippie, somnade strax innan 03:00 inatt. Kunde inte somna om efter syrran ringde mig kl 22:00.
Fett störigt.
Ska snart ta bussen till  Landskrona för att gå på ett möte med Albinsfolkhögsskola. Tvingar med morsan dit också ^^
& ingen frukost blir det idag heller. Har fortfarande kvar spykänslan från igår. Men fick ner 3 matskedar yoghurt iaf.
Ska ta med en frukt också iaf.
Efter mötet ska jag ner i stan och införskaffa mig ett nytt puder tänkte jag. & en kjol om jag har tur. Vilket jag aldrig brukar ha ^^

På lördag blir det att ninja & alex kommer till mig, Först in och käka i Landskrona, och sen filmkväll hos mig istället!
Förhoppningsvis blir det kul iaf.


Nej, nu ska jag borsta tänderna, tvätta piercingen & gå till bussen!



Ha en bra dag! :)
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!