081024

Hej alla glada ^^

Inte skrivit sen i onsdags. Inte haft något att berätta ändå?
Färgade håret igår, lite rött-aktigt. Men blev skit fult. Så nu sitter jag med nougatbrun-hårfärg i istället. Den som jag alltid använder, så nu vet jag att det blir bra iaf :)

Jobbade igår kväll, gick jättebra. Då en vårdtagare var inlagd så var vi färdiga med kvällsarbetet på cirka 30 min.
Skönt, men sen när klockan var 20 så hade vi inget att göra. Lite segt!

Fick ett mejl angående min samsung mobil jag ska sälja. Äntligen någon som ska köpa den.
Dock hittar jag inte garantin. Duktigt Matilda! Har letat verkligen överallt.
Har dock inte fått svar än ifall han vill köpa den ändå. Men förmodligen inte =/ Lite surt. Hade inte varit fel med lite extra cash.

Idag händer inget spec annars. Ska nog bara titta på IDOL & ta de lugnt.
& i morgon åker mamma & resten av släkten till Danmark 1 vecka. Skööönt! Så på lördag istället för festen så blir det filmkväll med ninja & alex. Nice.


& på söndag, DÅ FYLLER JAG ÅR!!! Glöm inte att säga grattis :)


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!