081025

Hejhej!

Nu är jag hemma själv. Mamma & pappa åkte för cirka 1 ½ timme sen. Känns skönt.
Men samtidigt väldigt tråkigt. Kommer ju typ ha nada att göra :S
Tur att det är höstlov nu då, så alla är ju lediga! :)

Har städat rummet idag, det behövdes. Har kläder verkligen överallt. Speciellt i soffan ^^
Pallade inte dammsuga idag, så får göra det en annan dag. Men jag dammade iaf lite.

Ska käka på Rhodos med Alex & Ninja ikväll. Sen filmkväll hos mig.
Blir några skräckfilmer, och några andra. Är skit sugen på att skrämma upp någon. Haha! :D

Imorgon fyller jag som sagt år, (vem kan missa det liksom).
Fick mina presenter idag av mamma, men ska öppna dom i morgon. Vet ändå vad det är!
Pengar :D haha. & något från Cubus som Maja har köpt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!