081026

Än så länge har födelsedagen varit helt ok. Förvånansvärt nog så har varken farmor eller min farbror ringt.
Och farmor är ändå den som ringer först av alla typ.aja, hon är gammal & senil.

Vaknade upp imorse typ 9 med alex & ninja i sängen. Trångt som fan.
Jag & alex gick och la oss i sofforna med våra täcke & titta på A cindarella story. Efter en stund kom Ninja också.
Sen skickade jag hem dom strax efter 12. & då var det raka vägen att börja städa & sen upp i duschen..
Och det var sååå skönt.

Har varit ute med hunden idag & även varit på ica. Köpte mjölk,filmjölk, skvallertidning & en blåbärspaj som jag & syrran ska fika på efter vi har ätit middag tillsammans.
Hon är på väg hit, vad vi ska äta är inte bestämt. Hon var sugen på kinamat, men det var inte jag. & sen ville hon ha pizza,  men det käkade jag igår. Så det blir det inte. Sen när jag var sugen på kina så var inte hon det.. haha!
Så ja, det återstår att se..
Vi ska hyra film också, Sex and the city filmen.. Orkar verkligen inte leta upp den. & att hyra den kostar ju typ 50 spänn.

& mormor har skickat i en bild på mig i tidningen. Kul kul.. Men bilden är typ 3 år gammal. haha! Gick på IV när den bilden tog, tror jag är 16 på den.. Men men.. Whatever :P


Nej, nu ska jag läsa min tidning & kolla på Desperate Housewifes :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!