081027

Hejhej alla..


Mötte upp Alexandra på bussen idag 11:10. Gick runder i Landskrona lite för att fördriva tiden då jag inte skulle vara hos tatueraren förräns 12:00. Men gick in där strax innan, och började tatuera 12:10 ungefär.
aj aj aj aj. Pain!!! Som jag trodde gjorde vänsterstjärnan mer ont än högra.
Var färdig strax innan 13:00,vidare till apoteket för att köpa salva att smörja den med.

Sen gick vi in på city gross. Var tvungen att handla lite bröd & frukt. Sen tog vi bussen hem 13:30.
Såg ut som fan ju :S Med den stoora plasten på halsen.. Han kunde faktiskt tagit lite mindre.
Men men... Har precis tvättat & smörjt in stjärnorna & bytat plasten.
Håller just nu på att titta på Harry Potter. Måste få tag på pappa också. Har möss under vasken, så måste sätta en fälla. Men vetifan hur man gör. Det är inte en vanlig fälla heller :S Konstig sak.
Aja, han ringer väl tillbaka när han ser att jag ringt. Han badar säkert med barnen i inomhuspoolen som finns i huset dom hyrt :D

Idag blir det fjärilspasta med ost-svampsås. Mums! Ska även gå en runda med Alex ikväll :)
& imorgon kommer förmodligen Tomas hit en stund :) Om han fick låna bilen.


Puss & snusk


    
Bild på stjärnorna när dom är ny gjorda!
Denna gången gjorde mer ont än när jag gjorde dom första gången

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!