081028

Alltså va fan.. Jag har sån jävla mensvärk så det inte är sant!
Det stör mig så sjukt mycket. Speciellt när jag inte ens SKA ha det. Skulle slutat för över 1 vecka sen.
Men fortfarande inte, fast jag har tagit alla mina piller som jag ska utan att missa..
Så jag ringde ungdomsmottagningen imorse och bokade tid. Jo tjena. 11 november fick jag tid.
Jaja, cp..

Har cyklat till billeberga idag. Lämnade tillbaka ett spel till Alexandra. The Sims 2, funkade inte på min laptop ändå.
Cyklade inom mormor först, och bytade cykel.. Jävla cp cykel mamma har. Trampade som fan, men kom ingenstans typ :S Emellanåt blev det så. haha! fick damp på skiten..
Sen tog jag cykelvägen hem, skit skönt väder ute.. Verkligen!

Idag blir det potatis,brunsås & veggi-köttbullar till middag. Gottgott!

Sen ska jag bara slappa i soffan med filmer & en varm vetekudde på magen!



Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!