081029

Måste bara skriva av mig lite angående min storasyster.

Vi har haft väldigt dålig kontakt dom senaste 4 åren. Verkligen hatat varandra nästan!
Träffades enbart när vi var tvungna till det, så som kalas,släktträff o.s.v. Och då sa vi ju i princip inget till varandra. Det var inte lönt, så fort vi pratade så var det bara skit som kom ut. Vi klagade på varandra nått så in i helvete.
Hon pallade inte ha en syster som inte klarade skolan, som inte brydde sig om något mer än sig själv o.s.v .. Jag hade noll resepkt för folk, och speciellt min syster. & jag ville inte ha en syster som trodde hon var min mamma. Gör si, gör så. Du kommer aldrig få ett jobb, aldrig få några riktiga vänner om du gör så. Bland annat! Det fick jag höra väldigt ofta av henne. Och det gjorde att jag tappade mer och mer respekt för henne, och tillslut fick jag nog. Pratade aldrig med henne, var aldrig hemma när hon kom på besök, svara inte på sms eller telefonsamtal från henne. Jag vägrade ha med henne att göra.
Bara en sak som att hon inte pallade köra mig hem från mormor en gång när dom skulle köra förbi asmundtorp gjorde mig fly förbannad. Jag menar,dom skulle ju ändå köra förbi där. Men nej, det gjorde dom inte enbart för att slippa köra mig.
Kunde man bli mer förbannad? T.o.m mina föräldrar tyckte att det hade gått för långt. Så som hon behandla mig, så behandlar man inte sin syster.

Sen vet jag inte vad som hände.

Men nu har vi en skit bra kontakt, och jag är så jävla glad över det..
Vi är som världens bästa vänner. Vi ringer varandra och berätta något som hänt. Ni vet så som man gör med sin bästa polare. Har fått veta sjukt mycket om min syster på senast tiden. Ibland lite väl mycket kanske, som jag inte ens velat veta. Haha!

Jag älskar min syster.
egodiiva » 2008-10-30 | 09:50:01

awe vad kul gumman! önska jag kunde haft det så med fler av mina syskon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!