081031

Hejhej alla..


Har egentligen ingen ork till att skriva idag. Men jag gör ett försök!

Igår bar det av till Helsingborg med 9:04 tåget. Träffade Jonna på tåget. Hon skulle tatuera sig.
& det gick jätte bra, och blev skit snyggt. Verkligen! & jag är stolt över henne att hon klara det.
Fast hon var nervös som fan! I´m proud babe.
Efter tatueringen stack vi ner i stan och fika på Ebbas fik. Mysmys. Sen gick vi en runda på stan. Inhandlade en klocka & två näs-piercingar med taggar, som jag letat efter skit länge! :D
Sen köpte jag en chai latte & satte mig på tåget hem 13:33. Tack för en trevlig & mysig dag snäckan <3
Hoppas vi ses snart igen! :)

Idag har jag varit på CenterSyd med min syster. Inhandlade en vinterjacka. Supersnygg! :D
Skulle köpt en väska också, men såklart hittade jag inte en som var snygg. Måste verkligen ha en!!!
Får ta en runda på stan i Landskrona eller åka till väla.

Och imorgon kommer resten av familjen hem efter att ha varit i Danmark en vecka.
Så efter att jag hade sett IDOL så dammsugade jag & tvättade golven. Plockade även undan lite. Men ska ta resten imorgon tänkte jag. Dom ska lämna huset senast kl 10:00 & sen skulle dom förmodligen köra direkt hem. & det tar tydligen bara runt 2 timmar.
Ska byta lakan & sånt också i deras sängar. Bra att jag påminner mig själv! :D


Och imorgon ska även Alexandra ha födelsedagsfest/middag som jag är bjuden på. Vet dock inte om jag ska dit med tanke på hur förkyld jag är. Får helt enkelt se hur jag mår i morgon och om jag är pigg för att göra något.
Det återstår att se.


Nej, nu blir det sängen! En sista natt i föräldrarnas säng, som dessutom är SUPERDUPER skön och jag funderar på att ta upp den på mitt rum, så kan dom få min sketna 90 säng. Undra om dom märker det?
Jonna » 2008-11-01 | 00:39:02

Tack själv stumpan <3 Du är underbar!

Ta upp den och se, men jag tror inte de märker ett dugg faktiskt.. Nästan samma sak ju ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!