080911

Idag är det några år sedan tragedin i USA. Med World Trade Center.
Fuck er jävla arabjävlar och var ni nu kom ifrån!

Har jobbat idag. Var i badet på förmiddagen! Hade ingen som skulle bada mellan 9:00-9:30, så då råkade jag slumra till. Inte bra inte bra. Men skönt var det :)
Slutade 13 idag, så det var skönt! :D Blev hem & slängde mig i sängen och startade en Beck film, och somnade väääldigt snabbt. & vaknade lagom utvilad runt 16 tiden.

Har känt mig lite duktig idag också, har renbäddat sängen & städat upp lite på rummet. & även spenderat lite tid med min lillasyster. & har även slängt in lite smutstvätt i tvättmaskinen så man kan se lite ordentlig ut i morgon på kräftskivan! :) Det ända som fattades idag var någon timme på gymet. Måste verkligen förnya gymkortet när jag får min lön. Saknar det som fan! Ska ju endå inte göra något speciellt i höst så då kan jag ta tag i träningen & körkortet!
Och jag ska fan ha mitt körtkort innan årsskiftet.  Punkt slut! Annars skäms jag. Och denna månad är det även 1 år sen jag skrev in mig på körskolan.. Men fan, den jävla teorin vill inte som jag vill!
Men nu i veckan som kommer så ska jag ta mig tid och gå ner och prova på några dataprov så jag får det gjort.


nu ska jag kolla klart på Cops & sen kolla på IDOL kl 20:00.
Sen blir det förmodligen sängen, för det är jobb i morgon också!  Mellan 7-16
Sen kräftskiva på kvällen på kanotklubben :) Ska bli trevligt..



Adjö! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!