080912

Just nu känner jag mig förvirrad..Kommer halvrusandes ner fullt påklädd & frågar pappa:
- Ska vi inte köra snart, vi ska va där om 10 min?
- Eh, vi ska va där om 1 timme.
- Jaha! säger jag.. & går upp med en förvirrad min i huvudet..

Jag som hade stressat så när vi kom hem 16:15 & trodde jag hade 1 timme på mig att göra vid mig.
Men ikke sa nikke.. Så nu sitter jag här helt färdig och ska inte köra förräns om 45 min typ.LOL?!
Såå typiskt mig.


yeahyeah, jobb idag gick rätt så snabbt.. Inte mycket stress alls för engångsskull. Och skönt var det.
Var i badet en stund på eftermiddagen också med J, och det gick snabbt. Dock badade vi bara 2 st.
Sen var det bara Bingo & fika vid tvåtiden. Sen var det hem! :)



HA HA HA HA, ska jag skratta eller gråta?
Du kommenterar att jag inte inte har rätt att skriva om dig. Eh, nämde jag ditt namn? Var det dig jag skrev om? Finns det bevis på det? Nej, så håll då din käft stängd tack :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!