080913

Nu har min älskade ögonbryns piercing åkt ut.. Varför? Jo, det ser du på bilden här i detta inlägg som jag ska lägga ut strax.

Kräftskivan igår var ja, skoj? Njäe, men kände inte någon typ. & alla var 40+.. WIE!
Men det var endå kul att träffa lite folk & komma ut lite. Hade iaf P att prata med, så det var bra. Men inte fan har dom hört talas om värme där iaf, fy fan vad kallt det var.. BRR!!
Så när jag kom hem la jag mig under täcket med en extra filt, och skönt var det.. Men var fortfarande helt frusen när jag vaknade.

Alldeles strax ska jag gå ut och gå en runda med Alexandra! Ska bli skönt.
åhhh, jag saknar mitt gymkort!!! Jag vill träna igen!!

& ikväll ska jag antaglien träffa Tord :) Längesen vi sågs.. Trist. Vad vi ska göra det vetifan! =)

& för 1 vecka sen satt jag & Sezzy på tåget hem, haha.



PUSS!


        


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!