080918

Goddag goddag..

Sitter i sängen nu och tittar på Parlamentet som jag köpte idag. Köpte även Little Britain säsong 1 :)
Har varit på Willys med mamma i förmiddags. Köpte även en liiiten fleshtunnel till örat, som jag märkte sen var alldeles för liten. Så får nog köpa några mm större. Skulle köpa nya skor också, men hitta inga Converse. Fan, innan fanns dom i varje jäkla sko-affär eller stadium, men nu finns dom ingenstans.. Fett störigt!
Köpte även vanliga öronhänge. Finfina.
Efter vi hade handlat tjatade mamma på mig om vi inte skulle käka mc donalds, så jag tog bara en fiskburgare & liten dricka. Dom jävla pommesen smakar bara mjöl & ägg, så dom har jag slutat äta. Usch!

Har sjukt ont i halsen också. Varför? Jo, för att jag umgås med rökare. Passiv rökning! Jag märker fan av det.
Är alldeles "tjock" i halsen typ. :S Låter knäppt.

Ska med mormor och handla idag. Så det blir en runda till Centersyd till =) Men ska ikke klaga. Har själv valt det.

Funderar på om jag ska ner och ta något mellanmål att äta, eftersom det blir middag rätt sent för mig ikväll antar jag..
Btw, missa inte IDOL ikväll 20:00 :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!