080921

Ja, vad ska man säga om denna helg då?
Helt ok?

Fredagen bestod av filmkväll hos Alexandra med lite akolhol på det. För mig blev det tequila! Gott.
Hos Alex bestod det av mig, tomas,katta,sophie,josephine,tony & alex själv.  Vi kollade på Dirty Sanchez the movie & gone in 60 seconds. Sjukt bra båda två! Fast man redan har sett dom x antal ggr innan. Men alltid lika kul med sällskap! :)
Cyklade hem runt 00:00 tiden. Sen slockande jag rätt fort om jag inte minns helt fel..

Lördag!
Var hemma och tog de lugnt bara. Hade hoppats på att pysa hem till J ett par timmar, men ikke sa nikke.. Han hade andra saker för sig. Så jag smsade med Tord och fråga om man fick följa med på hans äventyr! Men sen kom mormor & morfar  på middag. Så då tänkte jag vara lite social med dom istället, så var tvungen att tacka nej till Tord!
Vid 21:30 tiden kom Elisabeth hit och sa hej. Stod ute till strax efter 23:00 och snackade lite. Så det blev rätt mycket snack.
Och ja, jag måste erkänna det för hela världen (eller iaf för dom som läser min blogg) att jag saknar dig Elisabeth. Det gör jag! Jag vill jätte gärna försöka bygga upp något igen, absolut.. Och jag är villig att göra mycket för det.


Söndag!
Som det ser ut nu ska jag hem till J idag. Han själv som sa att jag kunde komma! =] Sen om det blir av eller ej, det vetifanken.. Återstår väl att se!
Annars blir det att gå en runda på järavallen med mormor & morfar.. =)

I veckan väntar jobb både tisdag-onsdag & fredag. Har varit ledig nu 1 vecka ungefär. Visst det är jätteskönt! Men samtidigt inte. Yeahyeah.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!