080923

Inte skrivit på någon dag nu! Har inte känt något behov av det.
Och har heller inte haft något intressant att skriva.

Men lite update för folket här skadar väl inte.
I söndags skulle jag ju som sagt ha träffat J, men som vanligt kommer han med sina bortförklaringar.
Och sånt pallar inte jag, så nu har jag bestämt mig för att lägga ner det projektet & satsa på italienaren istället ;D
Han är en skit härlig kille, och vi har fan det mesta gemensamt. Han är 21 år & bor i Malmö! :)
& sjukt snygg är han också för den delen..  Har snackat ganska länge också, någon månad! Och båda tycker att det är snart dags att träffas! :) Ett perfekt tillfälle när jag är hemma själv också 1 vecka ;)
menmen, nog snackat om det!

Tillbaka till söndagen..
Istället för att träffa J, så åkte jag med mormor & morfar till Järavallen och gick en promenad där på 5 km, i rask takt. Halv jogga i princip, medans morfar sprang. & eftersom jag inte har tränat eller tagit raska promenader på hela sommaren så kändes det som fan i höfterna igår när jag vaknade.. Hade sån jävla träningsvärk så du kan ikke ana!
Fy fan! Kunde knappt gå för fan. Så då var jag tvungen att tacka nej till att följa med igår. Fast jag hade velat.
Och ikväll ska jag jobba, och i morgon också. Så då blir det heller ingen promenad.
Men ska försöka byta bort så jag jobbar 7-13 imorgon istället. Hoppas någon vill! :)

I veckan väntar jobb, fika med Jonna & allmänt slappe!
Ska som sagt jobba idag & imorgon, även fredag mellan 7-16.
På torsdag ska jag träffa Jonna i Helsingborg för att fika lite & snacka lite skit :) Ska bli trevligt. Har inte träffat henne sen Helsingborgs festivalen! :)
På fredag ska jag även ner till Riverside och snacka om min blivande tatuering på vaden! & ska även boka tid till att fylla i mina stjärnor.  Lördag väntar gymet på mig, ska förnya mitt gymkort. Och det ska bli såååå jäkla härligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!