080925

Sådär ja, nu är tänderna borstade, sminket av & pyjamasen på!
Nu väntas film & massage. Skööönt! Har så fruktansvärt ont i ryggen, precis mellan skulderna!
Så det ska bli nice.

Har varit i Helsingborg med Jonna idag, mycket trevligt :) Käkade lunch tillsammans, och gick lite på stan!
Får träffas snart igen tycker jag :) Hoppas du kan följa med på Laserdome!

Imorgon väntas jobb mellan 7-16. Ska även få tillbaka min deligering på tabletter, vilket underlättar arbetet väldigt mycket.
Sen efter jobb, ska jag ner till Riverside & boka tid för att fylla i mina stjärnor & förhoppningsvis boka tid till mina vader också!!! :D WIE!! 

Ska jobba på lördag också, kvällen! 15:45-21:00. Men ska försöka byta bort den så jag jobbar dagen istället.
Pallar inte jobba kvällar, speciellt inte på andra våningen som jag aldrig jobbat på innan. Iaf inte kvällen!


nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!