080927

Nyduschad & fräsh är jag nu! Varit på gymet nu ikväll efter jag slutade jobba 21.
Har jobbat mellan 15:45-21:00. & fy fan vilken kväll. Herregud!
Jag & min arbetskollega Å var och hjälpte en vårdtagare på toaletten, så ringer en annan kollega & säger att jag måste komma ner för att *** måste förmodligen åka till akuten! Så det var bara till att springa ner medans A ringde 112.
Så medans hon gjorde det så fick jag stanna kvar hos vårdtagaren sålänge och lyssna på hur dåligt hon andades. Hemskt lät det! Fick ingen luft nästan. Så det var raka vägen till Lund med henne. Och förmodligen var det en hjärtinfarkt hon fick.

& medans vi höll på där, så väntade resten av vårdtagarna på kvällsmaten! & sura var dom för att dom inte fick den EXAKT 17:30, utan 15 min senare. Herregud vilket tjaffs det blev. Jävla surkärringar . Ursäkta mig =P

Aja, kvällsarbetet gick fort som fanken. Cirka 45 min bara! Så det var skönt! :)
Efter jobb hade jag & A följe en bit. Hon skulle hem & jag skulle ner till gymet. Så gick vi förbi Svalan, och där stod det cirka 20 utlänningar, som stod och bråka typ. Eller ja, 1 av dom stod och putta på en annan. Om det var skämt eller ej, det vet jag inte.. Men obehagligt var det att gå förbi där iaf. Så jag var glad att jag inte gick själv. För då hade jag fan sketit knäck! =P

Träffade Elisabeth på gymet, och tränade tillsammans. Skönt var det, men svettigt. Märktes direkt att jag inte har tränat på länge. Blev trött snabbare o.s.v.. Men jag sprang iaf på bandet istället för att gå fort. Så det är bra! :)
Körde även några situps. & tränade benen lite på cykling & på styrkemaskinerna.

Så nu ska jag gå ner och ta mig en frukt & sen ska jag titta på film & sova..
Imorgon blir det centersyd med mormor om hon ville. Annars blir det med Elisabeth kanske! :)
Ska inhandla ett par träningsskor & ett par shorts eller byxor att träna i :)


Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!