080930

Hejhej.

Idag har jag tillbringat dagen med min mor & lillasyster på Familia i Hyllinge, & på väla & ikea.
På familia fick jag köpt 2 tröjor & ett linne på cubus. Dösnyggt! Ska lägga upp bilder här i inlägget sen!
På väla köpte jag träningsshorts & ett par leggings. & på Ikea blev det en ny datastol & ett bord, som passar skit bra! Trodde först att det skulle vara för stort, men så fel jag hade. Blev verkligen kanon!

Så efter en dags springade i affärer så är jag lagom trött. Fast visst hade det varit skönt med ett konditionspass på gymmet, det kan jag inte förneka. Ska försöka åka in och träna i morgon!
Ska även till arbetsförmedlingen i morgon på möte, ska bli sååå kul! Hatar den jävla kärringen där. Så jävla blåst är hon.

På torsdag vankas det KONSERT i högsta grad. Ska bli sååå kul att få se Sabaton igen! Det är 2 år sen sist.
& förmodligen är dom lika bra fortfarande. Ska dit med Alexandra!! :D WIE!

På fredag är det dags för laserdome. Och har jag räknat rätt blir vi 17 st om alla kommer! Ska bli super skoj.
Och innan det så ska vissa av oss gå och äta något först.

Har även beställt ett par Ugg´s skor idag. Så jäkla snygga!
Alexandra hade beställt ett par. Och då kände jag mig nästan tvungen till det ju. Eftersom jag inte hitta några förra året, då när jag letade som en jude, så nu jävlar ska jag ha ett par. Och det fanns bara storlek 8 kvar, vilket motsvarar något mellan 41-42. Och är dom förstora så får jag fan ha ett par extra strumpor på mig eller något.
Kommer i mitten av oktober. Så jag får lägga undan pengar & så till dom! Så jag inte shoppar upp allt.


         

My stuff jag köpte idag :)
Edize » 2008-10-01 | 20:48:35

Haahaa Dem E Sjukt Snygga =)

Hoppas Bara Dem Ser EXAKT Lika Dana Ut När Dem Kommer Med ! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!