Åter i arbete!

Blev inringd på jobb idag. Tredje våning!
& det märks att det är cirka 14 dagar sen jag jobbade, för fy fan vad trött jag är.
Och jag hade dessutom glömt hur fan det luktar :S Usch.
Just nu känner jag bara att jag aldrig mer vill jobba, är sååå trött.. Kvällsmaten idag var mannagrynsgröt. Och där blev över, så åt lite av det när vi hade rast, och sen var det bara SKIT! Fy fan vad dåligt jag mådde. Fick sån jävla kramp i magen! Fan vad hemskt det var.. Usch!
Som tur var gick kvällsarbetet snabbt & lätt idag, så det var skönt.. Sa det till mamma sen när vi åkte hem att jag hade kramp & så, så sa hon att jag kanske inte tåler mjölk. (då mamma inte heller tåler det), fast jag kan ju dricka vanlig mjölk utan att få ont. medans mamma inte kan dricka det om det inte är kokt. typ! Inte för att hon gör det, men typ i såser & sånt..
Så kanske det är tvärtom för mig? att jag inte kan dricka/äta det om det är kokt :S
Crazy.. Får avvakta och se om det händer fler gånger! Och jag hoppas ju verkligen inte det, för jag älskar mjölk. Dricker mjölk till allt.. Love it! :D

Imorgon blir det in till Landskrona en runda med Alexandra för hon ska in till Riverside & snacka lite med dom..Sen kanske vi tar en fika eller något. Ska även fråga ifall mormor vill följa med till tatueraren i Lödde och fråga om mina stjärnor..Annars får jag väl vara så snäll och vänta 1 månad tills dom på riverside vill fylla i.. Men jag HATAR att vänta!!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!