Fuck everything!

Blev inringd på jobb idag. Eller ja, så jag ska jobba i morgon och på fredag!
Bara 1 problem. I morgon ska jag vara på en våning jag aldrig varit på förr, vet absolut ingenting om vårdtagarna där. Vet knappt vad dom heter ffs. Så nu när jag kom hem så sa mamma det till mig, och jag blev fett förbannad. För hon sa inte det när hon ringde och fråga innan. Jävla kärring.
och på fredag ska jag jobba mellan 7-16 på tredje våning. Det är ju helt ok! Ska vara i badet en stund också, men PALLA!
RING INTE MIG NÄSTA GÅNG TACK! Fan vad skönt det ska bli sen till våren om jag börjar plugga.. Slippa det jävla jobbet!
Är trött på det nu. Och när dom ringer och frågar om man kan jobba, ohc man säger nej så blir dom skit sura.


äh, orkar inte bry mig snart.


Varit i Landskrona en runda med Alexandra idag. Tog ett nytt hål i örat ;) Haha. Och Alexandra hade lite saker att göra på vissa ställe också ;) Men jag har lovat att vara tyst om det, men FAN VAD SNYGGT!!!

Alexandra ska också förmodligen börja gymma på samma gym som jag, så det ska bli kul att ha någon att gymma med =) & ska på tal om gym förnya mitt gymkort när lönen kommer! Känner att det verkligen behövs. Har inte tränat något i sommar alls eftersom jag har jobbat hela tiden.







Fan vad jag saknar det vi hade.. Kan inte på något sätt få tillbaka det?
Jag tvivlar på det..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!