Jag blir full på min coca cola

Jobb idag som sagt.. Mellan 7-13, gick ovanligt snabbt idag! & det är ju alltid kul =)
Gick dock inte hem förräns strax innan halv två, för jag åt lunch på jobb först.. Fiskgratäng med potatis & ärtor! Gottmos.
Sen blev det en runda ner till körskolan och gjorde lite dataprov, och som vanligt gick det åt skogen.
Jävla fitt teori.. Funderar på att själv ringa och boka slutprovet, och strunta i teorin på körskolan. För det sägs ju att slutprovet är mycket lättare än all den teorin vi gör på körskolan.. Så, det kanske är värt ett försök?

Efter körskolan åkte jag hem med bussen (TRÅKIGT, GE MIG KÖRKORT). Johan & Wilma kom en stund och hälsa på också. Trevligt! Sen vid halv sex tiden körde jag,pappa & morfar till Lund till Media Markt.. Men där var stängt.
Så vi körde hem igen, och det är alltid lika kul att köra motorväg, jag älskar det!
Speciellt när man kör om gamla kärringar! HAHA.. (A)

Funderar på att lägga mig i sängen och se en film. Är lite seg idag! & har huvudvärk.. Kul. Not.

Imorgon har jag inga planer. Bara att gå en runda då jag hade verkligen ingen ork till det idag, plus att jag skulle se IDOL ;)
Ska kanske träffa J i morgon också, hoppas går ju ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!