Update ala Matilda?

nej, nu får jag skärpa mig och skriva ett inlägg här..


Orkar inte berätta och skriva vad som hänt när jag var i Göteborg  Härnösand!
Men det var kul som fan, fast vi inte gjorde så mkt i h-sand. & att jag blev sjuk dagen efter jag kom till götet.och att jag sen smitta sezzy när vi var i h-sand. Så vi har inte gjort så mkt där, mest tagit det lugnt och kollat på tonvis av filmer dag in och dag ut.. =)
Sezzy köpte även en ny mobil =) & jag blev avundsjuk som fan, så dagen efter körde vi till Birsta (tänk dig väla ggr 3-4 ggr) så jag fick köpt en mobil jag med! Och jag är mer än nöjd.

Jag har ju som sagt även tatuerat mig i göteborg.. 2 st stjärnor! 1 under varje öra =)
Skit snyggt är det.. Ska lägga upp bild här! =)

Har varit med Alexandra på Riverside idag, skulle fråga om dom ville fylla i mina stjärnor. men var tvungen att vänta typ 1 månad till innan han kunde göra det.. Blä!



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!