090401 - Onsdag

Då var det onsdag idag ja. Skönaste skoldagen i veckan. Går bara från 8:30 - 12:00. Skönt som tusan.
Skulle egentligen ha blivit kvar i stan tills jag hade min körlektion 14:50, men hade verkligen nada att göra. Vill inte heller gå nere i stan, då finns det risk att man spenderar pengar. Inte bra!
Så jag tog bussen hem halv ett istället. Har precis ätit lunch. Mums.
Ska ta bussen 14:23 till Landskrona igen. Är rätt nervös faktiskt. Har inte haft körlektion på körskolan på mega länge.
Alltså, vi snackar månader... haha!
Men jag är snart klar, så det är skönt. Förhoppningsvis blir det att boka halka närsom.


Nej, nu ska jag göra lite vettigt..
Så som att läsa min skvallertidning :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!