090402 - Torsdag

- Är du vaken och klar om typ 20 min? jag kommer då!
- Eh, ja okej. Visst.

Det samtalet vaknade jag av idag. Tack för det Elisabeth. Så tog mig i kragen och gick upp ur sängen. Masade mig in i duschen snabbt, på med kläder & så. Sen kom Elisabeth. Och jag käka frulle och så. Vi körde mot Centersyd. Jag fick köpt ett par skit coola leggins jag ska ha på lördag till min nya klänning. VOILA!
Efter centersyd körde vi till Kävlinge. In på systemet och prata med denise, och köpte även lite gott. Så jag var ju tvungen att smaka direkt. Så jag och elisabeth gick ut och satte oss utanför och jag öppna en cider. MUMS!!
Sen hade Denise rast och vi gick och käka lunch på en pizzeria. Jag åt kyckling nachos typ. Gott, men starkt.
Efter det lämnade vi denise som skulle jobba igen, och vi körde till elisabeths jobb. Och sen vidare till hennes syster för att hämta hem hennes dator.
Sen mot Landskrona igen. Hem till elisabeth. Började fixa hennes tvätt. Och snäll som jag är så hjälpte jag till.

Sen fick Elisabeth gå mannekäng för mig. Och ja elisabeth, det sista du hade på dig ska du lätt ha. Var riktigt snyggt.
Och jag tog bussen hem 19:29. Mötte upp Alexandra vid bussen. Jag fick piercingnålar av henne som bettan lämnat. Och hon fick pengar av mig. Och sen traskade jag hem och gjorde kycklingfärssås.

Snart blir det sängen och film.




Såååå jävla taggad inför lördag !!


Bästa idag:

- Hur känner du för hund?
- Va? (utbrast i skratt båda två)
- Hur känner du för han?

Elisabeth är för söt ibland.

sutt » 2009-04-02 | 22:06:29
URL: http://sutt.blogg.se/

HAHAHAHA :)

sutt » 2009-04-02 | 22:15:02
URL: http://sutt.blogg.se/

Haha självklart ska det krökas, men inte så man blir ûberfull ju :O haha måste ju kunna stå på benen sen på vägen hem.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!