090403 - Fredag

Wiiiiiie. Äntligen fredag!
Har dock inget planerat idag. Elisabeth kanske skulle hämta upp mig på vägen hem från sin syster. Vi ska nog gå en runda nere vid stranden. Det blev aldrig av igår.
Det är ju så sjukt fint väder, så man kan ju inte sitta inne känns det som.

Vaknade imorse vid 9 typ. Startade en film. The 40 year old virgin. Haha, grymt rolig.

Imorgon blir det ju som sagt FEST!
är så galet taggad också. ska bli sjukt kul.
Men... Ett problem! Jag vet inte vilka skor jag ska ha..... Beslutsångest !!
Oranga eller silvriga? Hjälp mig...

Marina » 2009-04-03 | 15:00:38
URL: http://prinsessandesrosiers.blogg.se/

Jag tycker att du ska ha de silvriga LÄTT !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!