090404 - Lördag

PARTY PARTY PARTY PARTY ALL NIGHT LOOOOONG!!


Fick upp Johan tillslut. Klockan 3 dock. Så han har precis kört hem.
Alexandra kom till mig vid halv tolv och flätade mitt hår. Tack tack.
Hoppas nu det blir så snyggt som jag hoppas på.

Sitter med mina kläder på mig nu, som jag ska ha ikväll
Var ju tvungen att testa det nu så jag inte står där sen 10 min innan jag ska gå och får panik typ.
Men än så länge är jag nöjd. Mamma bad mig plåstra om fötterna bara innan jag går. Och jag ska nog lyda henne. Haha.

Ska snart ner och fixa lite middag. Blir väl fiskpinnar och makaroner antar jag =P Brukar bli så..
Dock vet jag fortfarande var jag ska sova inatt. Eller hur jag kommer hem..
Men det återstår att se helt enkelt..  Vill gärna inte stå i Helsingborg ikväll/natt och inte veta var jag hamnar...


yeye..
sutt » 2009-04-04 | 23:43:04
URL: http://sutt.blogg.se/

Du är för söt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!