090406 - Måndag

Heeeej alla.... =)
Visst blir ni lika glada ni ser att jag har skrivit ett nytt inlägg? (A) "hej, jag är självsäker"

Mötte upp älsklings jonna på knutan idag vid 15. Gick till Hälsobutiken och handlade till Jonna, sen vidare ner till Hamnen. Jag kände på vattnet. Inte såååå kallt som jag trodde faktiskt.
Sen satte vi oss i solstolarna och pratade om allt mellan himmel och jord typ. Vid 5 tiden kom Joel förbi en sväng. Pratade lite skit med han.Sen åt vi glass. Och sen satte vi oss på bussen hem till Jonna där det bjöds på kyckling,ris & currysås.. MUMS! Sen försökte vi få tag på Ted, men det gick inge vidare.
Men vi fick en trevlig pratstund med Runken istället :D
Tog tåget hem 19:33. Och sen gick jag hem från tåget. *DUKTIG*
Mötte Alexandra halvvägs typ. Sjöng en truddelutt för henne också. Jag sjunger ju såååå fint..*not*

nu ska jag spela lite guitar hero.
Imorgon blir det kanske träffa Johan?


Kramisar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!