090408 - Onsdag

Heeeeeej...

Idag är det dags för ännu en körlektion. Ska bli skoj. Hoppas bara att det går som jag vill också. Men det ska det nog göra. Hoppas på att få köra motorväg snart. Är så grymt kul.
Efter körskolan ska jag till banken en sväng, och sen möta älsklings jonna :) :)

jag hoppas på svar från Ola idag också. Vill så gärna göra det  NU NU NU NU NU !!
Har nämligen bestämt mig för att tatuera in Talk dirty to me på handlederna. Hur det blir och så det får ni se när det är gjort :) Vilket jag hoppas på blir snart. Kan bli vilken dag som helst.



Har även en överraskning till Jonna. Som jag inte kommer berätta för henne, för då blir det ju ingen överraskning? :P
Det är bara en som vet det. Och det är Alexandra .. Och det ska du vara tyst om! :D
Men känner jag dig rätt Jonna så kommer du bli sjukt glad. Och kanske t.o.m gråta en skvätt? :)
När det blir av vet jag ej. Men inom 1 månad förmodligen :) Så du får vara tålmodig =)


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!