090411 - Lördag

La i sängen till 12:30 idag. Superskönt. Mormor & morfar kom hit vid 12 hörde jag också.
Skulle rulla ägg och äta påsklunch. WIE! Hatar påsken. Så sjukt jävla överskattat.
Men jag åt min frukost framför tvn medans dom andra satt i uterummet. Har verkligen ingen lust att sitta med familj/släkt när man blir kallad apa bl.a för att jag flyttar på lite grejor för att komma till i frysen? Grow up.

Varit ute och gått en runda med Alexandra också. Mega skönt väder.


Vad som händer ikväll är en gåta. Haha. Resten av familjen ska till mormor på påskmiddag med resten av släkten. Men jag håller mig hemma. Inte en chans att jag följer med. Håller mig borta från min släkt så gott det går. Iallafall när den delen av släkten också ska komma.

Har som sagt inte en susning om vad som händer ikväll. Det återstår att se.
Kommer väl mer uppdatering senare när jag vet?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!