090412 - Söndag

Har precis varit ute i det fin fina vädret och tvättat min fina bil. Volvo 740 <33
Saknar bara körkortet nu typ. Men det är som sagt på väg.
Lite synd att man inte har körtkort när man har bil. Men jag fick bilen när jag fyllde 18, och det tackar jag ju inte nej till :D

Ska alldeles strax cykla till mormor för att hämta påskägg till mig och mina systrar.
Ska bara äta upp den sista slunten av glassen som Jonna lämnade kvar i torsdags :D

Kanske blir en runda till landskrona senare, vet inte än. Får se.
Stora syrran kanske också kommer förbi en stund idag. Så ja.. Det återstår att se.



Herrå!
Jonna » 2009-04-13 | 21:33:00
URL: http://jenemark.blogg.se/

Din lilla buse :O Hoppas den smakade! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!