090415 - Onsdag

Haha. Efter min klanthet imorse så kom jag iväg till skolan i tid.
Hade svenska & sen matte. Fuck it. Pallar inte mer. Sa även till rektorn idag vilka dagar jag skulle vara ledig, men det tyckte hon inte var OK för jag hade förmycket frånvaro. Ja ja ja, jävla tant.
Men det är som jag sa till henne att bara för hon inte tycker jag ska ta ledigt dom två dagarna så kommer jag ju inte lyda henne. Jag kommer åka till göteborg ändå.

Efter skolan tog jag bussen ner till stan, gick in på citygross, handlade två bullar & en dricka. Sen på buss nr 132 till Borgeby. Hem till Tobias. Glodde tv och snacka ett tag hos han. Sen gick vi till Bjärred och träffa Katta. Snackade med henne ett tag. Sen pös vi till Neppan. Och satt där tills typ halv sex. Sen var det dags för mig att ta bussen hem. Var hemma lagom till 18:25 typ. Fixade middag och sen kom Alexandra. Vi pluggade teori. Och kände oss väldigt duktiga.

Ska väl sitta här ett tag till, sen blir det sängen. Ska försöka att sova heeeela natten inatt och inte vakna och få ryck att jag måste duscha.
Herregud
Cecilia » 2009-04-16 | 23:00:16
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Jag går också på Rullians :) Lustigt jag aldrig sett dig där haha. Hur går det ? Snart klar? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!