090425

Jäklar vilket väder det är. Jätte fint. Synd att det blåser bara.
Har precis varit ute och gått en runda med Alexandra. Skönt. Vi stannade till på cykelvägen och satte oss på bänken och pratade lite & sola. Blev riktigt kallt emellanåt när det blåste till. usch.

Har tagit ner min dator i uterummet nu. varmt som FAN! Men sköööönt.
Håller på att göra lunch också. Lite sent dock. Men mamma & pappa är hos farmor idag och rensar massa skit.
Så man kan väl säga att det är en tidig middag istället? Blir iallafall potatis,brunsås & veggisnitzel.
Fan tredje dagen på rad jag äter det :O fast jag brukar ha veggibullar. Men dom är slut.


Annars vad som händer ikväll har jag inte en susning. Förmodligen ingenting. Gör det aldrig.

Om en vecka befinner jag mig i mitt älskade göteborg !!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!