090426 Söndag Del 1

Prima väder idag igen. Nu är vi på väg till sommaren.
Fast jag hatar värme. Usch. Hösten är bäst. Lagom ruggigt och lagom kallt. Perfekt.
Då har man även en bra anledning till att sitta hemma, mysa & se film :) hihi.


Om en timme ska jag in till Landskrona för att möta upp Therese. Ska gå en runda nere vid stranden. Ska även ta med lite fika. Hon står för kaffet & jag för fikabröden. Så jag ska inom city gross en snabbis också.

Imorgon är det dags för skola.Inte varit där på en vecka.
Om dom undrar så har jag faktiskt en "bra" anledning.


Snart åker jag upp till Göteborg. (ja, jag vet att jag tjatar om det. Kommer göra det till den dagen jag åker)
Ska bli sååååå otroligt skönt. Fira valborg där uppe också. Ska bli kul och se hur göteborgarna gör då ;D
Haha. Känns som det bara är fest fest fest fest där uppe i helgen.
Men icke ska jag klaga :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!