090426 Söndag

Dagen började segt som attans. Tills jag bestämde mig för att skicka sms till Tessi och fråga om vi skulle fika idag.
Som svar fick jag att vi kunde gå ner till stranden och ta med oss fika istället, och så blev fallet.
Tog bussen 15:10 till Landskrona. Inom city gross för att handla fika, vilket blev negerbullar.
Sen upp till tessi. Gick dock vilse. HAHA! Men jag kom rätt till slut :D
Vi pös ner till stranden med Kency, hennes hund. Satt där 1-2 timmar ungefär och fika och snacka. Och bada fötterna. Inte så kallt som jag trodde dock. Mega skönt.
Sen pös vi hem till henne. Vid 7 tiden kom Camilla & Andreas och hämtade oss. In på infarten och handlade lite kött. Sen vidare mot saxtorpssjöarna för att grilla.
JÄVLA FUCKING MYGG !!
Sen körde dom mig hem vid 21:30 tiden. Började bli lite småkyligt.

Och nu sitter jag här.Ska alldeles strax krypa ner i sängen och starta en film.
Är på såå jävla bra humör idag också. Helt otroligt.
Jag hoppas denna veckan går galet snabbt.

Imorgon ska jag även träffa Jonna. Sjukt längesen! Skandal.


Puss <3


Bilder finns på min bilddagboken.
Heter Patetiskanka där :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!